(live hd!!) KÍ mot Molde på tv 2022 8 august 2023
(I dag***) HJK mot Molde på tv 25.07.2023 Molde | Food Group
- Jeg har en kone som har hatt kreft opptil flere ganger og hun har fortsatt ettervirkninger av kreften, men hun står på for min skyld, sier en åpenhjertig Hoseth før han fortsetter: - Det gjør at jeg er veldig stolt og ydmyk over hvordan hun er som person. Det gjør også at jeg ikke skal rote vekk de sjansene jeg får på tull og svada. Der skal han både være Hoseths assistent og ha ansvar for akademiet.
(sport<) KÍ Klaksvík mot Molde 8 august 2023 I FULL STREKK:I FULL STREKK: Jonatan Johansson spilte femte divisjon før han kom til Klaksvik, men har også en rekke Obos-liga kamper bak seg. Her for Stjørdals-Blink. Fotball på TV | Her kan du se TV-kamper i Norge idagJeg har hatt motgang fotballmessig i løpet av livet mitt, men jeg har aldri hatt så mye motgang som jeg hadde den 4-5-6-årsperiode der, i det personlige. - Hjelper det deg i karrieren nå? - Ja, måten jeg har kommet ut på andre siden av de hendelsene gjør at jeg vet at jeg er godt rustet dersom noe skjer rent fotballmessig, sier Klaksvik-treneren, før han benytter muligheten til å skyte ut: - Jeg skulle ønske at Monica turte å være med i en podkast, så hun kunne fortelle sin historie, men hun føler ikke at hun har noe å si, men jeg vet at historien hennes er helt unik på mange måter, så det må du skrive i artikkelen, sier Hoseth med en lur latter.
OPP & NEDTURER: Paret har gått gjennom mye sammen, her fra bryllupet deres i 2019. Nå håper de å gjøre det samme som trenere. Hoseth opplevde nemlig et mareritt på hjemmebane da han selv herjet som spiller. For da Hoseth scoret i cupfinalen i 2013 og Molde ble kronet til cupmestere, lå kona, Monica Eide Møster, på sykehus i Trondheim og kjempet en mye viktigere og hardere kamp. Kampen mot lymfekreft.
Hovland var eneste nordmann i spill for Høgmos mannskap. Tomas Totland og Ola Kamara så hele kampen fra benken. Mål etter målHovland var eneste nordmann i spill for Høgmos mannskap. Etter 16 minutter kom det første sjokket for Høgmo. Árni Frederiksberg satte inn 1-0 fra spiss vinkel og stilnet hjemmepublikummet. Det endte 0-0 i det første oppgjøret på Færøyene. Foran et fullsatt hjemmestadion sjokkerte Klaksvik gang på gang. Simon Sandberg bommet på Häckens femte straffespark, og da var Forren iskald da det hele skulle avgjøres og løftet ballen høyt i mål.
[[STRØM!!](((] KÍ Klaksvík Molde på tv 08/08/2023
(Direktesendt TV@@@) KÍ mot Molde på tv 2022 8 august 2023
(TV>>>) KÍ mot Molde på tv 08.08.2023 Bodø/Glimt taper ikke
[[[I dag-]]] KÍ Molde på tv 8 august 2023 Molde tv-sendte ka
((DIREKTESTRØMMING##)) KÍ Klaksvík mot Molde på tv 2022